Pelakon dan usahawan Anzalna Nasir mengakui status bukanlah ukuran utama dalam memilih seseorang sebagai kawan.
Artikel Berkaitan: Anzalna Nasir Suka Suami ‘Clingy’ – ‘Tak Angkat Call, Dia Cari Orang Sekeliling’
Artikel Berkaitan: Anzalna Nasir Gembira Kembali ke Berat Asal, Kini Cecah 45kg – ‘Seminggu Tak Sihat Hilang Selera Makan’
Tak memilih kawan

Menerusi perkongsian yang dimuat naik di Threads, Anzalna atau nama lengkapnya Nur Anzalna Md Nasir menganggap setiap individu setara tanpa mengira status mahupun latar belakang.
Menurut pelakon berusia 38 tahun itu, sikap dan keperibadian seseorang menjadi pertimbangan utama buat dirinya dalam memilih rakan.
Saya tak pilih kawan berdasarkan status, gelaran atau apa yang mereka boleh tawarkan kepada saya. VIP atau bukan, bagi saya semua orang sama.
Apa yang penting ialah sikap, hati dan keikhlasan seseorang apabila menganggap saya sebagai kawan.
Selain itu, Anzalna turut menegaskan bahawa kejujuran lebih penting dalam sesebuah persahabatan selain berharap agar dirinya dijauhkan daripada individu yang tidak ikhlas berkawan.
Saya sentiasa lebih menghargai kejujuran dan keikhlasan daripada status.
Kawan yang fake, jangan sesekali datang dekat saya. Pergi main jauh-jauh.
Sumber: Threads @anzalnanasir88
The post Anzalna Nasir Tak Pilih Kawan Ikut Status, Akui Lebih Utamakan Keikhlasan – ‘Bagi Saya Semua Orang Sama’ first appeared on OHBULAN!.





